Sunday, 14 August 2011

SETAN DURJANA MENCUWIK PAKAIAN DALAM ??!

HELLO GURLS N BOYS :) ,  selamat petang ! arineyh panas hati , ader SETAN curik pakaian dalam . GILO S*** betul Lah ! huh ! ape kehalnyer tuh ???  citernyer macam neyh , pagi tadi sebelom nak pegi umah member I kat sungai isap , i angkat kain kat ampaian , mase tuh i tak perasan lagi laa pakaian dalam I hilang kowt . sbb dalam kelam kabut , letak camtuh jer kain dalam bilik. lepas i balik mmber I tanya I :

yana ; ader angkat !@@#$$%%^&& aku tak ?
I : eyh taded pon .

 so , i carik-carik dalam bakul MEMANG TADED ! grrrrrrr ! sape cuwik . EEEEeee tak betul nyer MANUSIA  neyh ! sangap bebenor gamoknyer ! iskkkkk . Di  bulan ramadhan yg mulia neyh ader jugak  MANUSIA  camtuh . OH !  tak bleyh terima betol laa. selama dok setahun kat sini , arineyh baru  nak cuwik, padahal i jemur kat beranda , tinggi tuh . lain laa kat ampaian bawah  . sabor jelaaa . TAK BERMORAL PUNYER OLANG . tuh pon mmber  I yg lain tatau lagi. sbb diowang keje . if tau hal neyh balik nnty mmg huru hara . HUHU.  I  harap Allah mmberi kesempatan untuk MANUSIA tuh balik ke pangkal jalan sebelum ajalnyer sampai . HUH !

WARNING ! ; JANGAN  jemor kat beranda or luar rumah , tak pon kalo jemur pagi , terus angkat petang tuh yer , khususnyer kaum hawa  . HeeehEEE :)

No comments:

♥My●MuSIC♥

♥ FORmSpRiNg♥